2012. augusztus 14., kedd

6.rész

Sziasztook! Na meghoztam a 6.részt is.:-)Ehhez csak annyit fűznék,hogy lesz egy új szereplő,de róla majd a következő rész elejénél láthattok képet!:-D Na jó olvasást!!xoxo


Zayn a nappaliban nézte a tv-t,hátrapillantott,majd rámkacsintott.Én egy halk köszönömmel nyugtáztam a dolgot.Megebédeltünk,majd elmentünk sétálni.Rengeteget beszélgettünk,fagyiztunk,és Niall beszélgetett néhány rajongóval.Képeket csináltak,aláírásokat osztogatott.Este 9 körül fáradtan hazaestünk.A fiúk beszélgettek,Debbie pedig fent aludt a szobájában.A fiúk azt mondták,hogy már jobban van,de állandóan alszik.Biztos kimerült,gondoltam.Beléptem a konyhába,és félrehúztam Zaynt.
- Gyere. - fogtam meg a karját,és a konyha egyik sarkába húztam.
- Minden rendben? - kérdezte mellkasán összefont karokkal,a falnak dőlve.
- Igen,megbeszéltük.Bocsánatot kért. - mosolyogtam Zaynre,aki szintén széles mosolyra húzta a száját. - Köszönöm.-öleltem meg szorosan.Rámkacsintott,és visszament a zsúfolt nappaliba.Debbie felkelt,és mindenki körégyűlt.Még mindig álmos volt,de mivel egész nap aludt,így muszáj volt felkelnie.
- Rég láttalak Deb! - nevettem. - Jobban vagy már? - kérdeztem,miközben odaadtam neki az esti gyógyszerét.
- Fogjuk rá. - mosolygott,és a szájába rakta a pirulát.
- Arra gondoltam,hogy ha meggyógyultál,elmehetnénk valahova bulizni.Ránk fér egy kis lazítás. - nézett körbe a társaságon Liam.
- Ez jó ötlet. - mondta a barátnőm,és bólogattak a többiek is. - Na de én megyek aludni.Jóéjt! - mondta,majd hangos nevetésben törti ki a társaság.Felment az emeletre,és egy hangos ajtócsapás kíséretében magára zárta az ajtót.A többiekkel beszélgettünk,és valahogy felhozódtak a pasik.
- Nked van barátod? - kérdezte Zayn rámmeresztve barna szemeit.
- Nincs.Nemrég szakítottunk ,3 év után. - mondtam,és a szememet könnycseppek homályosították el.Még mindig nehezen viselem,hogy szakítottunk.
-Sajnálom. - simogatta meg a hátam Lou,amire szemeibe néztem,és elmosolyodtam.
- Nektek van barátnőtök? - próbáltam terelni rólam a témát.
- Nekem és Zaynnek van. - Liamnek meg még alakulóban van,igaz Liam?-nézett Liamre fülig érő mosollyal Louis.
- És hogy hívják őket? - nevettem.
- Eleanor.Eleanor Calder. - vigyorgott büszke fejjel Lou.
- Perrie Edwards. - szólalt meg Zayn a konyhából,éppen rágcsálnivalóért kutatva.
- Az enyém pedig Danielle Peazer. - fejezte be Liam.
- Harry veled mi van? - néztem a testvéremre,aki vigyorogva válaszolt.
- Én élvezem az életet. - nevetett.Ezzel jegeltük is a témát Niall miatt.Nagyon sajnálom szegényt.A barátnője megcsalta,pedig Niall feltétel nélkül szerette.
Éjfélkor én már elég fáradt voltam,így felmentem a szobámba,és lefeküdtem aludni.Reggel furcsa módon Zayn horkolására riadtam fel.Kikerestem az éjjeliszekrényem felső fiókjából a telefonomat,és hunyorogva megnéztem az időt az erősen világító kijelzőn,ami fél 11-et mutatott.Lementem a nappaliba,és Louis és Harry már felöltözve ültek a kanapén.Harryn az a piros kockás ingje volt,amit én vettem neki.
- Jó reggelt. - mormoltam,majd csináltam magamnak egy kávét.
- Neked is csajos. - mondta Lou,majd unottan felballagott a szobájába.
- Zayn mit keres a szobámban? - érdeklődtem kíváncsian.
- Hát..Este még iszogattunk egy kicsit,és szerintem már csak a te szobádig jutott el. - nevetett Harry.
- Ja..Kicsit iszogattatok.. - nyomtam meg a "kicsit" szócskát. - Akkor még talán eljutott volna a szobájáig is.. - nevettem én is,és ennek köszönhetőn majdnem magamra borítottam a gőzölgő kávét.
- Jó reggelt. - ballagott le a fejét fogva Zayn.
- Az emlegetett szamár. - mondtam szemforgatva. - Hallottam,hogy hogy kerültél a szobámba..A horkolásodra keltem fel. - mondtam neki,amire döbbentem rámnézett.
- Én horkolok? - nyitotta nagyra barna szemeit.
- De még hogy!! - mondtuk kórusban Harryvel.Miután mindenki felkelt,Debbie-t kivéve,megreggeiztünk,majd felmentem a szobámba,és átöltöztem.

Felvettem egy fekete csőnadrágot,egy fehér pólót és egy fekete kardigánt,mivel elég szeles idő volt.Debbie délután 1 körül kelt fel,mi Louisval ezalatt megjártuk a sarki boltot,egy kis ebédre valóért.Deb már elég jól nézett ki,így amíg Louis,Zayn és Liam a barátnőikkel vannak,addig Harry Niall,Deb és én elmentünk moziba.Mögöttem egy elég aranyos srác ült a barátjával,és akárhányszor hátranétem,mindig engem bámult.Még a film előtt kimentem innivalóért,és utánam jött.Váltottunk pár szót,majd megadta a számát.Tiszta boldog voltam,az egész napomat feldobta.Ahogy hazamentünk fel is hívtam,és 3 órán keresztül beszélgettünk.Írtó aranyos,kedves srác.Azt beszéltük meg,hogy holnap találkozunk a parkban.Már alig várom.Holnap a fiúknak fellépés Londonban,így sajnos nem tudtam elmenni,de majd legközelebb.Miután megebédeltünk,elmentünk sétálni a közeli parkba.Elég jó volt a hangulat,majd este 11-kor mentünk haza.Mindenki fáradtan dőlt ki a saját szobájába,hál'istennek.Énis befeküdtem az ágyba,és rögtön el is nyomott az álom.
Álmomban azzal a fiúval voltam,akivel beszélgettem.A parkban voltunk,ahol egy csomó ember volt.Annyi embert még együtt,egy helyen nem láttam.De a rengeteg ember között mégis feltűnt egy velem egy idős csaj,aki feltűnően felénk közeledett,egy éles tárggyal a kezében.Egyre kivehetőbbé válik az arca,ahogy közeledik.Kezében egy éles bicska.Először csak azt vágja a fejemhez,hogy elvettem a pasiját,Collint.Nekilökött az egyik fának,bicskáját fenyegetésképpen nyakahoz helyezte.Eltört a kezem,betört az orrom,szemeim környékét pedig kék foltok díszítették.Bicskájával karcolásokat ejtett rajtam.
Reggel heves szívdobogással keltem fel.Idegesen felültem,mad végigtapogattam a karomat,és egyéb testrészeimet.Elsétáltam a tükörig,hgigy biztos legyek abban,hogy semmi bajom.Szerencsére ugyanaz az arc nézett vissza rá,ami tegnap volt.
- Csak egy rossz álom. - mondogattam magamban.
Egy forró fürdő és egy bögre kávé,és megnyuszom,gondoltam.A mosakodás és az öltözködés reggeli rutinja lecsillapított,és szívesen elpiszmogtam vele,kényelmesen átávlogatva új,Londonból kapott ruháimat.Végül egy halványrózsaszín felsőre és egy fehér vászonsortra esett a választásom,amiben úgy néztem ki,mint egy bazsarózsa.Ennivaló vagyok,gondoltam,és a tükörből egy magában mosolygó lány nézett vissza rám.A félelem elpárolgott,a feledés homályba veszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése