2012. augusztus 30., csütörtök

7.rész

Sziasztok !:-) Kis késéssel ugyan,de meghoztam a 7.részt is.Elég rövidre sikeredett,amiért bocsi,de ígérem,vagy ma,vagy holnap hozom a kövit.:-)A részben jön egy új szereplő,Collin Wright.
Még annyit,hogy alul a Tetszik/Nem tetszik gombokat lehet használni,és komizzatok is !:-D ♥ xx



Még egyszer végighúztam a kefét selymes hajamon,amit egy sötét rózsaszín hajszalaggal fogtam össze.Készenálltam a mai találkozásra,Collinnal.Alig bírtam kivárni a délután 2 órát.11 órától várni arra a pillanatra,egy örökkévalóságnak tartott.Délben úgy döntöttem,nem várok tovább,felkaptam a kistáskámat,felvettem a napszemüvegemet,és elindultam a pláza előtti park felé.Útközben Debbie mondatai kavarogtak a fejemben: "Itt van melletted 5 isten,és te mégis őt választod.." Attól,mert a testvérem a híres brit/ír fiúbanda tagja,nekem nem muszáj onnan "választanom" valakit.És amúgy is,Harry nem nagyon örülne annak,ha közülük jönnék össze valakivel.Ahogy gondolkoztam,egyre közelebb jártam a parkhoz.Ott van egy szobor,azt beszéltük meg,hogy az előtt találkozunk,kettőkor.Én már háromnegyedkor ott voltam,de Collin még nem.Leültem az egyik padra,és vártam.Már 2 óra,és Collin még sehol.Gondoltam késik,így nem aggódtam.Fél 3-kor már idegesen járkáltam fel-alá,és vártam,mikor érkezik meg.Már nyúltam a zsebembe a telefonért,amikor valaki hátulról lefogta a szememet.
- Collin?! - vettem le szemeimről puha kezeit.
- Bocsi a késésért,de busszal jöttem,az meg késett. - mondta ,miközben zavartan a tarkóját dözsölte.
- Semmi baj. - mosolyogtam.
- Na,elmehetnénk valamerre.. - javasolta. - Mozi? - kérdezte,amire bólogattam,majd elindultunk a mozi felé.Az egyik romantikus filmet néztük meg,amit sikeresen végigsírtam.Collinon láttam,hogy ő különösebben nem élvezi,de miattam végignézte.
Két óra múlva visszasétáltunk a parkba,ahol már alig voltak emberek,így elég nyugis volt.Beszélgettünk,elmentünk fagyizni,majd este 10-kor hazakísért.Búcsúzásnál szorosan magához ölelt,és megpuszilta az arcomat.Mikor én is meg akartam puszilni az arcát,szája az enyémhez közeledett.Két kezemmel átkaroltam a nyakát,és szája az enyémhez tapadt.Azt akartam,hogy az a pillanat sose érjen véget.5 perc hosszú csókolózás után felajánlottam,hogy aludjon nálam,ilyen későn már a buszok se járnak gyakran.Rögtön beleegyezett,ujjaink összefonódtak,majd bementünk a házba.Mindenki lent volt a nappaliban.Harry és Louis a tv-t nézték,Liam,Niall és Zayn pedig a konyhában beszélgettek.Mikor Collin meglátta az 5 fiút,megtorpant.Elég furcsán nézett végig rajtuk,majd megfogtam a kezét,és felhúztam a szobámba.
- Biztos,hogy jó lesz ez így? - ült le az ágyamra,miközben félően rámnézett.
- Nyugi,az egyik a testvérem. - nevettem. - Csak barátok vagyunk.Nekem te kellesz,oké? - csókoltam meg,közben beletúrtam félig göndör hajába.
- Oké. - kacsintott,és gyengéden megpuszilta a homlokomat.
- Nem jössz le?Nyugi,nem harapnak a srácok.Egyszer úgyis meg kell ismerkedni. - mosolyogtam,majd kihúztam a szobából,le a nappaliba.
- Helló,Debbie vagyok Faith legjobb barátnője. - ugrándozott el Collin előtt az elég jó állapotban lévő barátnőm.Collin elnevette magát,majd ő is megszólalt.
- Szia,Collin vagyok.
Bemutatkozott a többieknek,és a fiúk,rögtön meg is kínálták egy kis piával.Először ellenkezett,de Harry csak bele nyomta.A hangulat egyre jobb lett,majd amikor épp Debbie-vel beszélgettem,Collin megragadta a karomat,majd félrehúzott.
- Faith ! Nagyon szeretlek. - csókolt meg gyengéden. - Arra gondoltam,hogy... - nézett mélyen kék szemeimbe. - Megpróbálhatnánk együtt. - mondta mellkasán összefont karokkal,szexi mosolyt villantva. -Szóval.Leszel a barátnőm?
- Igen. - mondtam neki,miközben boldogan ölébe ugrottam.Hosszan megcsókoltam,majd visszamentünk a többiekhez,összefont ujjakkal.
- Csak nem? - lépett mellénk Harry,akinek fejének egészét pirosság lepte el.Talán egy kicsit sokat ivott.
- De. - mosolyogtam.Harry megragadta az asztalon pihenő pálinkás üveget,majd töltött mindenkinek egy pohárkával.
- Igyunk a szerelmesekre ! - kiabálta Zayn,aki szintén be volt rúgva,majd egy gyors lendítéssel lehúzta az italt. Nagy lendülettel én is a számba öntöttem,majd éreztem,ahogy végigfolyik a torkomon.Elég erős ital.Miután magamhoz tértem a pia után,Collin ölébe ültem,és hozzábújtam.Azt gondoltam,hogy mostmár senki nem ronhatja el a kedvem.Collin az este végére végre beletörődött,hogy az az 5 srác az életem része,ahogyan Ő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése