2012. július 11., szerda

1.rész

Sziasztok!Meghoztam az első részt!Nem lett túl hosszú,sőt.Elég rövid lett.de minél hamarabb szerettem volna hozni a részt.a következő ígérem hosszabb,tartalmasabb lesz!:) Tetszikeljetek,Komizzatok!!!:D Jó olvasást.!xoxo

Újra egy átlagos hétfő reggel a Meyer családban.Anyám főz,a húgom tv-t néz,én pedig álmosan ülök a konyhaasztalnál a reggelimre várva.
-Anya,az iskolabusz már kint áll.Siess.-kiabáltam be a konyhába.Abban a pillanatban megjelent egy tányér pirítóssal a kezében. -Köszi,majd jövök.-felvettem egyet a tányérról,majd adtam a húgomnak egy puszit,és kimentem a ház elé.Debbie már a kapu előtt állt,és várta,hogy elindulhassunk.Felültünk a sárga buszra,ami rám várt,és 5 perc múlva már az iskola előtt álltunk.
-Szia Faith!-jött oda hozzám Matt,az egyik legjobb haverom.Megöleltem,majd üdvözöltem a többieket is.
-Szerintem menjünk matekra.-javasoltam.Az első óra matek volt,mint minden hétfőn.Eddig egyenesen utáltam ezt a tantárgyat,de mióta az új srác mellettem ül,ez a véleményem az ellenkezőjére fordult.Már csak ezért is szerettem a hétfő reggeleket.

A többi óra már elég unalmas volt,de az egész napomat feldobta egy kis verekedés,ami az új srác,Jason és Matt között zajlott.Valahogy élveztem ezeket a kis összerezzenéseket.Általában egyik félnek sem esik baja,Matt ezeket nem gondolja komolyan.Ahhoz nagyon ki kell húzni nála a gyufát.Ami tavaly meg is történt.Az egyik osztályból egy idősebb srác meg akart erőszakolni.Szerencsére nem lett bajom,a fiút pedig nem sokkal ki is rúgták az iskolából.
-Végre mehetünk haza.-léptünk ki a töri teremből,ugyanis az volt az utolsó óránk.Utáltam a törit,szerintem semmi értelme.Debbie-vel elindultunk hazafelé.Az út gyalog 20 perc volt,de mi mindig levágtuk,és egy ösvényen mentünk végig,így az út csak 5-10 perc volt.Otthon anya finom főztje fogadott,aminek nagy éhséggel neki is estünk.
-Anya,megnézem a postaládát.Reggel volt a postás,de már nem volt időm kivenni.-mondtam,majd kiszaladtam az ajtón.Jól gondoltam,a postaládában 3 boríték is volt.Ezek közül 2 számla,a másik pedig egy levél egyenesen Londonból.Nem tudtam elképzelni,ki küldhette,és azzal nem foglalkozva,hogy kinek küldték,gyorsan kibontottam.Elolvastam,és azt hittem,hogy elájulok.Megnéztem a feladót,és Harry Styles állt rajta.Azt hittem álmodok.De annyira mégsem voltam lelkes,mint azt az ember tenné.

6 megjegyzés:

  1. Szia'
    Igaz, csak a legvégén volt a lényeg, de nekem már most nagyon tetszik. :)Hamar folytasd!!! :DD
    Ja, és a vessző/pont után tegyél szóközt!

    VálaszTörlés
  2. hoppá hoppá:d és kidereülne,hogy ő a másik testvére. nagyonjó,siess<33

    VálaszTörlés
  3. hoppá hoppá.olvass,fent a 2..:D:D♥

    VálaszTörlés