2012. július 21., szombat

3.rész

Sziasztok!!Meghoztam a 3.részt is.Ez egy kicsit rövid lett,de majd a kövi hosszabb lesz.Köszönöm a több,mint 200 látogatót.:3 És bocsánat azért,hogy múlthéten nem voltam,de nem voltam itthon.:3 De bepótolom.:-) Jó olvasást.!!:-)xx


Debbievel végignéztük a filmet,és lefeküdtünk aludni.Reggel anyám kiabálására keltem fel.
-Faith! Kelj fel!! Elfogtok késni!-nagynehezen magamhoz tértem,és átmentem a barátnőmhöz,hogy őt is felkeltsem.
-Kelj már fel.-ütögettem meg a vállát.
-Még 5 perc,kérlek..-mondta alig érthetően,majd befordult a falhoz,és tovább aludt.
-Fél 8 van!!-mondtam neki,amire felugrott,és berohant a fürdőbe.
Én is felöltöztem,táskámat a kezembe vettem,majd lementem a nappaliba.5 perc múlva Deb is előkerült,és végre elindulhattunk.Felültünk a buszra,és egy kis idő múlva már az iskola előtt álltunk.A reggelt öleléssel kezdtük,mint mindig.Ma van az utolsó nap az iskolában,amit az igazgató a "2011/2012-es tanévet lezárom" mondatával zár le.Amikor ezt kimondta,az egész osztály nagy üdvrivalgásban tört ki,amit a tanáre magas hangja zavart meg.
-Most már fejezzétek be!-kiabálta,és mindenki elhallgatott.
Délben végre hazamehettünk,és kezdődhetett a vakáció.

-Nemsokára jön Harry.-boldogan ugráltam végig a házban.Ezután a barátnőmmel elmentünk vásárolgatni,és meglátogattuk Mattet a kórházban,mert beteg volt.
Nagyon hamar eltelt a nap,így 6 órakor hazasétáltunk.Miután hazaértünk,kipakoltuk a vendégszobát,ami egy ideig Harry szobája lesz.Kitakarítottunk,majd felhívtam Harryt.

-Szia Harry! Faith vagyok. -szóltam bele.
-Helló. Mi újság?
-Semmi érdekes.Azért hívtalak,hogy megkérdezzem,mmikor is jössz holnap?- kérdeztem,és izgatottan vártam a választ.
-Ebédre otthon leszek. -mosolygott el a vonal másik végén.
-Oké!Már kész a szobád.Csak rád vár.
-Ó köszi.-nevetett. -Na de most mennem kell,mert a stúdióban vagyunk.Szia.-ezzel lerakta a telefont.

-Délre itthon lesz. - kiabáltam le anyához.Debbie alig bírta kivárni,én én is hasonló helyzetben voltam.Ezután befeküdtem az ágyamba,a fülhallgatót a fülembe dugtam,és elaludtam.
Reggel az előre beállított ébresztőórára keltem fel,8-kor.Semmi kedvem nem volt felkelni,de amint eszembe jutott,hogy ki is jön haza,rögtön nagyobb lelkesedéssel álltam a dolgokhoz.Felöltöztem,a hajamat kivasaltam,és felkeltettem a barátnőmet.A húgommal,Hollyval aludt el,ugyanis tegnap ő mondta neki az esti mesét.Deb is elkészülődött,és lementünk a nappaliba,ahol anya már Harry kedvenc kajáját készítette.Elég gyorsan telt az idő,majd 11 óra előtt csengettek.
-Úristeeen!! - kiabáltam. -Majd én nyitom!!-mondtam,majd odaszaladtam az ajtóhoz.
Vettem egy nagy levegőt,és kinyitottam.Ott állt előttem Harry Styles,aki a testvérem.Először szóhoz se jutottam,majd elé léptem,és megöleltem.Ő megpuszilta a fejem,amire felnéztem egyenesen a szemébe.Gyönyörű zöld szemei ugyanolyanok voltak,mint az enyém.
-Ja,bocsi.Gyere be. - beléptem az ajtón,és ő is követett.Anya puszik,és ölelések hadával köszöntötte,majd a húgom,Holly is megölelte.Talán felfogta,hogy Harry is a testvére.Majd egyszer csak nagy dübögés kíséretében Debbie rohant le a lépcsőn,majd megtorpant.
-Te jó isten. - fogta a fejét.Harry elmosolyodott,majd közelebb lépett hozzá,és széttárta kezeit.Azzal a lendülettel Deb megindult,és magához szorította Harryt.Arrébb lépett,majd megszólalt.
-Bocsi.Debbie vagyok,Faith legjobb barátnője. - mosolygott.
-Tudom,sokat hallottam már rólad. - mondta Harry,majd lepakolta a cuccait.Felvitte a szobájába,és leültünk a kanapéra. -Milyen lett a bizid?-fordult hozzám ezzel a nagyonhülye kérdéssel.
-Mindenki ezt kérdezi.-nevettem. -Maúgy elég jó lett.-mondtam,majd a kezébe nyomtam a ma kapott bizonyítványt.
-Ügyes vagy!-simogatta meg a fejem.Olyan volt,mintha mindig is ismertük volna egymást.
Lassan elkészült az ebéd,és leültünk enni.Harry megevett 2 tányérral,ezután Holly beült az ölébe,és azt akarta,hogy ő etesse meg.Harry,mint egy igazi testvér,megetette a 4 éves Hollyt.Aztán elhívta Barbie-zni.Olyan jó volt őket látni,ahogy játszanak.A végén már Debbie is velük játszott.Csináltam róluk egy képet,és felraktam Twitterre.A félreértések elkerülése miatt ezt a címet adtam neki:Harry a legjobb testvér.Miután abbahagyták a játékot,Hazza felment a szobájába,és lepihent.Én átmentem Debbiehez.Beszélgettünk,és egyszer kopogtak.
-Harry vagyok.Bemehetek? - kérdezte.
-Persze,gyere. - mondtam,majd belépett.
-Elmehetnénk sétálni.-vetette fel az ötletet Hazza,amire a barátnőmmel összenéztünk,és bólintottunk.Elkészülődtünk,és el is indultunk.
-Menjünk a parkba.-mondtam,majd elindultunk a park feé.Nemsokára oda is értünk,és leültünk az egyik padra.
-Ha megkérdezhetem,miért költöztél Faithékhez?-kérdezte Harry.
Ránéztem a barátnőmre,aki sóhajtott egyet,majd válaszolt.
-A szüleim 2 éve egy autóbalesetben meghaltak.Én túléltem,de ők nem.És nem tudtam hova menni.-egy könycsepp gördült le az arcán.
-Bocsi.Őszinte részvétem.-mondta Harry,majd magához húzta,és megölelte.Deb rámosolygott,és már nem is sírt.Körbesétáltuk az egész parkot,és este 8-kor hazamentünk.Annyira jó volt így hármasban.Még jobb lesz,ha a többiek is itt lesznek.Ahhoz képest,hogy még csak nemrég tudtam meg,hogy a testvérem,máris imádom.Hazamentünk,megvacsoráztunk,majd Harry felhívta a fiúkat.Jövőhéten valószínűleg jönnek.Anya a munkája miatt lehet,hogy elmegy Londonba,így a ház a miénk lenne néhány hétig.

2 megjegyzés: