2012. július 25., szerda

4.rész

Sziasztok!!Meghoztam a 4.részt is.:) Olvassátok,komizzatok,Tetszikeljetek..!:D Ja,és iratkozzatok feeel!!:D köszipuszi.:3♥ xx




Reggel körülbelül 11 órakor keltem Harry mély,álmos hangjára.Kézfejemmel megdörzsöltem a szemem,majd álmosan megszólaltam.
- Jó reggelt. - majd nagynehezen felültem az ágyon,és csak bámultam magam elé.
- Neked is.Te ilyen sokáig alszol? - kérdezte,majd befefeküdt az ágyamba.
- Ha nem keltesz fel,még tovább.-nevettem. - De nem baj,mert nem akartam sokáig aludni. Harry becsukta a szemét,és befordult a fal felé. -Vissza ne aludj.Inkább menjünk valamerre.-ráncigáltam ki az ágyból.
- Jó oké,de előbb menj le reggelizni,mostanába alig eszel.. - mondta,és az ajtó felé mutatott.
- Jó,már itt sem vagyok. - nevettem,majd lerohantam a konyhába,ahol anyám egy nagy tányér rántottával várt.Leültem az asztalhoz,és 2 perc alatt be is vágtam. -Köszi anya.-mondtam,majd visszarohantam a szobámba.Harry természetesen visszaaludt,amit horkolással kísért.Elgondolkodtam,és azzal a lendülettel rávetődtem,ő pedig ijdetében felkiáltott.
- Úristen!!A szírohamot hoztad rám. - nevetett.Rányújtottam a nyelvem,és közöltem vele,hogy végeztem.Kiugrott az ágyból,és beszaladt a fürdőszobába.Kinéztem a felső emelt folyosójára,és Harry parfümjének friss illata megcsapta orromat.Énis felöltöztem;egy fehér rövidnadrágot,egy rózsaszín ujjatlan felsőt és a fehér tornacipőmet vettem fel.Egyenes hajamat kifésültem,majd berohantam a nappaliba,ahol anyám és Harry beszélgetett.
- Mehetünk. - rohant le a lépcsőn Deb,majd elindultunk az egyik kedvenc éttermem felé.Harry és Deb egész úton röhögtek,beszélgettek.Hálistennek nagyon jól kijönnek egymással,már a második napon.Miután megebédeltek,kültünk a parkba,és Harryt felhívták a fiúk.

- Szia Hazza! - szólt a telefonba Liam.
- Helló. - kiabálta a telefonba Harry,amire Deb felnevetett.
- Holnap akkor mehetünk?
- Persze,de majd még előtte hívjatok fel.
- Oké.Na most leteszem,szia. - ezzel Liam félbeszakította a hívást.

- Jó sokáig beszélgettetek. - nevetett Deb.
-Holnap jönnek. - mondta Harry,a barátnőmmel összenéztünk,és egyszerre visítottunk egyet. -Mintha testvérek lennétek. - forgatta a szemét,és szorosan magához ölelt mindkettőnket. - Menjünk moziba. - javasolta,de abban a pillanatban megcsörrent a telefonom.Anya hívott,hogy siessünk haza,mert el kell mennie otthonról.
- Mégse. - nevetett Deb.Hazarohantunk,és anya bazinagy bőröndjeivel találtuk szembe magunkat.
- Anya!!Mi ez a sok bőrönd?? - kiabáltam fel az emeletre.
- El kell mennem.Most hívott Richard,a főnököm,hogy Londonba kell mennünk. - mondta anya nagy pakolászás közben.Tudni kell,hogy anya esküvői ruhákat tervez,és van egy üzletük Londonban és Párizsban is.És most Londonba kellett menniük az egyik ügyfél változtatásai miatt. - Hetekig,akár hónapokig nem leszek,így Hollyt is magammal viszem.
- Van Isten!! - kiabáltam nevetve.Utáltam,mikor a 4 éves húgomra kellett vigyáznom.
Összepakolták a maradék cuccot is,majd dudálást hallottunk a kapu felől.
- Na,mennünk kell.Legyetek jók,a házat nem szétszedni.A fiúkat pedig üdvözlöm. - végigpuszilt mindenkit,és odament Harryhez. - Örülök,hogy láthattalak.Remélem még találkozunk.És kérlek vigyázz a húgodra. - kacsintott,és szorosan magához ölelte.Holly is elbúcsúzott mindenkitől,majd kiléptek az ajtón és már nyomuk sem volt.

- Miénk a háááz!! - kiabáltam nevetve. - Mostmár a fiúk is bőven elférnek.
Este még elmentünk moziba,majd 11 órakor fáradtan hazaértünk.Matt,a legjobb barátom is nálunk aludt.Reggel 9-kor keltem fel Harry álmos,mély hangjára.Kinyitottam a szemem,és előtört belőlem a nevetés.
- Mit nevetsz? - nézett rám a még félig alvó testvérem.
- A hajad.Úristen. - mondtam neki két nevetés között.Belenézett a tükörbe és elszörnyűlködött.Megrázta a haját,és máris jobban nézett ki.
- Megijedtem. - forgatta meg a szemét.

Elkészülődtünk,megreggeliztünk,majd csengettek.
- Úristen!! Ezek a fiúk!! - kiabáltam,majd az ajtó elé álltam.Kinyitottam a nyikorgó fa ajtót,és Liammel akadt össze a tekintetem.Mellette állt Zay,Louis,és mögötte az ír szőkeség,Niall.Végigöleltem mindenkit,amihez párosult a 'Szia,Faith vagyok,Harry testvére'. De mikor Niallhöz értem,ránéztem,és azt hittem ott helyben esek össze.Szőke haja és kék szemei rabul ejtettek.Már egy perce csak álltunk egymás előtt,amikor Zayn megtörte a rajtunk uralkodó csendet.
- Na,mi lesz már?
- Faith vagyok. - mondtam Niallnek,majd megöleltem.

2 megjegyzés: