2012. december 24., hétfő

10.rész

Sziasztok ! Meg is hoztam a következő részt ! Kinézet is új !:-) Komizhattok,tetszikeljetek,és már chaten is írhattok !:-) xx





Miután felvettem a telefont,Cole azt mondta,átjön.Nem nagyon volt kedvem hozzá,Niall csókja után.Mindegy,majd túlélem valahogy,gondoltam.Közöltem Niallel,hogy mindjárt itt van,szóval át kell öltöznöm,ezért nyomtam egy puszit az arcára,és kiviharzottam.

- Szeretlek. - hallottam halkan.Azt hitte bementem a szobámba,de elég közel voltam ahhoz,hogy halljam.
Ő szeret.Én nem tudom mit érzek,és nem is akarok addig semmit mondani,ameddig nem bizonyosul meg bennem a kölcsönös érzés.Egyenlőre Cole-t szeretem.Azt hiszem. Bementem a szobámba,majd Zaynnel találtam szembe magam.Éppen az egyik csajos újságot olvasgatta.

- Érdekes? - kérdeztem tőle nevetve,amire megforgatta a szemeit.

- Mennyi hülyeség van ebbe..Az egyik oldalon azt írják,mennyire gyönyörű mindenki,a másikon pedig már a fogyókúra tippjei vannak... - nevetett.  - Na de mi újság? Beszélt veled Niall? - kérdezte kíváncsian.

- Aha.De majd mesélem,sipirc,hadd öltözzek. - fogtam meg a két kezét,és felhúztam az ágyamból.

- Már itt sem vagyok.. - mosolygott,majd kiviharzott a szobámból,majd egy nagy puffanást hallottam,miután bezártam az ajtót.Kinyitottam az ajtót,és Zay a földön feküdt,a kezét fogdosva. -Elestem.-mondta nevetve.

- Te szerencsétlen. - felnevettem,majd magamra zártam az ajtót. Kicsit rendbe szedtem magam,megfésülködtem és egy kicsit kisminkeltem magam.Átöltözem,ugyanis azt mondta,elvisz sétálni.Miután normálisan elkészülődtem,lementem a nappaliba.Liam és Louis beszélgettek,Niall szokásához hűen evett,Harry a laptopját bámulta,Zayn pedig telefonált.Beültem Niall mellé,és megbeszéltünk,hogy a csókról senki az ég világon nem tudhat rajtunk kívül.

- Ez Cole lesz. - néztem Niallre nevetve két kopogás között,majd odaszaladtam,és kinyitottam az ajtót.  - Sziaa.-adtam egy hosszú csókot a szájára.

-Szia drágám.-ölelt magához szorosan.Furcsa érzés kapott el,miközben ölelt,de minél hamarabb ki akartam verni a fejemből.  - Múltkor itt hagytam valamit,felmehetnék a szobádba?-kérdezte,amit furcsának találtam.

- Menj csak,addig felveszem a cipőmet. - mondtam,majd Cole felment,én pedig végre teljesen elkészültem.
Gyorsan végzett,így el is tudtunk indulni.Elköszöntünk a srácoktól,majd kiléptünk az ajtón.A nap erős sugarai erősen belefúródtak szemembe,ezért gyorsan felkaptam a napszemüvegemet.

- Egész jó illat volt a szobádban.. - nézett rám gonoszan.  - Ki járt ott? - vont kérdőre.

- Tessék? Ezt most komolyan gondoltad? - kérdeztem nevetve. 5,érted,5 fiúval lakok együtt. - világosítottam fel.

- És csak kettőnek van barátnője. - tette hozzá.Hát ezt nem hiszem el.Hogy lehet valaki ennyire tapló?

- Háromnak.javítottam ki.  - De ezt már megbeszéltük,nem?-bólintott egyet,majd tovább mentünk.
Ez a pár mondat rátette az egész esténkre a bélyeget.Elég szarul éreztem magam vele,ezért minél hamarabb haza akartam menni. Pár óra után úgy döntöttem,elég az idióta megjegyzéseiből és a féltékenységeiből,ezért szó nélkül ott hagytam a park kellős közepén.Az agyamat húzta,de nem csak a féltékenység miatt.Kötözködött,és mindenbe beleszólt.Elég kellemetlenül éreztem magam,ezért szépen hazamentem.

- Végre elment. - léptem be a házba lihegve.Azt hittem egyedül leszek a földszinten.De tévedtem.Rápillantottam Louisra,majd zavartan a tarkómat vakargatva motyogtam.  - Hupsz.Hangosan gondolkodom. - mosolyogtam,majd levettem a vékony pulcsit a hátamról,és felakasztottam.

- Valami baj van?  - kérdezte csodálkozva az előbb mondatom miatt Louis.

- Ja,semmi.Nem lényeg. - legyintettem,majd beraktam egy zacskó pattogatott kukoricát a mikróba.
Úgy döntöttem,ma Debbie-vel megnézünk egy csajos filmet,úgyis régen volt már ilyen.Louis elindult felfelé,majd még egy utolsó 'biztos nincs semmi baj' kérdéssel megdobott.Én kacsintottam,majd felszaladt az emeletre. Kis idő múlva hangos trappolásokat hallottam a hátam mögül.Fogadni mertem volna,hogy Debbie rohan le a lépcsőn.

- Kezdődiiiiiiik ! - kiabálta őrülten,majd lehuppant mellém a kanapéra.Gyorsan belemarkolt a forró kukoricába,de azonnal vissza is dobta.  - Áú. - dörzsölte össze kissé megsütött tenyerét.

- Nyugii. - nevettem.Az egyik legjobb filmet néztük meg,majd amikor a legromantikusabb résznél tartott,megszólaltam.   - Niall szerelmes belém.

- Pssszzt. - fogta be a számat.  - Ez a legjobb rész. - idegeskedett.Utálta,ha megszólalok,miközben filmet néz.  - Hogy micsoda? - úgy meglepődött,hogy majdnem megfulladt.

- Azt hiszem én is.De még nem tudom.Nagyon gyorsan történnek a dolgok. - mosolyogtam.

- De hát neked ott van... - kezdett bele mondatába.

- Tudom. - nem hagytam,hogy befejezze.Debbie tisztára kivirult,és örült,mint majom a farkának.

- Tökre összeillenétek. - vágott hátba,majd elkezdett tapsikolni.

- Hé! De erről még senkinek ! Erről még egyedül te tudsz,senki más,megígéred,hogy köztünk marad? - bólintott,majd megölelt.Tudom,hogy rá mindig számíthatok,és nem fogja elmondani senkinek.

- Jól hallottam? - hallottam a hátam mögül egy ismerős hangot.Zavartan hátranéztem,és Niall ördögi fejével találtam magam szembe.Hallotta az egészet.De nem akarom,hogy csalódjon,ugyanis még én sem tudom,mit érzek.Nem akarom,hogy csalódjon.Olyan szinten zavarba voltam,hogy ürügyként kimentem kezet mosni.Nem bírtam ránézni,mert szerintem az arcom majd kidurrant,olyan piros volt.

- Hé!  - dobtam meg egy kukoricával,amit gyorsan felkapott a földről,és a szájába repítette.Csak elmosolyodott,majd kiült a teraszra.Beült a hintaágyba,és a csillagokat fürkészte.A filmmel nem törődve,kimentem én is.Az ajtófélfának támaszkodtam és hallgattam Niallt.

- Köszönöm Istenem.Remélem összejön.Nagyon szeretem Faith-t és nem szeretném elveszteni.Remélem rájön,hogy Cole csak kihasználja. - motyogott,miközben még mindig a csillagos eget nézte.

- Khm. - köszörültem meg a torkom,amire Niall felemelkedett az ágyról.  - Csak nem megijesztettelek?  - bólintott,majd megütögette az ágyat,hogy üljek mellé.
Bebújtam mellé,majd lágy kezeivel gyengéden átkarolt.Arcára nyomtam egy puszit,amitől éreztem,hogy elpirul.Látta,hogy fázom,ezért előkapta a pulcsiját,és a hátamra terítette.Nagyon figyelmes,és kedves srác.Eléggé megszerettem.Fejemet mellkasába fúrtam,majd így aludtam el,az ölében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése